x
Azért használunk cookie-kat (sütiket) az oldalunkon, hogy javíthassunk a Neked szánt szolgáltatásokon. Ezeket a fájlokat a Te géped tárolja és nem alkalmasak rendszer és személyek azonosítására. Az oldal böngészésével beleegyezel ezek használatába.
Teljes adatvédelmi tájékoztatónkat ITT, csak a cookiek-ról szóló tájékoztatónkat pedig ITT tudod elolvasni.
Termékek Menü

GLS Házhozszállítás



A Buono! webáruház kizárólagos szállító partnere a GLS Futárszolgálat. A szállítás háztól-házig történik, gyors, pontos, kényelmes. A csomagok kézbesítése átadástól számított 24 órán belül megtörténik. A rugalmas kézbesítésnek köszönhetően lehetőséged van módosítani a szállítási címet és időpontot.
Házhoz szállítás csak Magyarország területén érhető el!

A házhozszállítás menete
A megrendelés leadásakor a virtuális pénztárban választhatod ki vagy adhatod meg a szállítási címet, a megrendelési folyamat végén pedig feltüntethetsz egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. kapucsengő, átvevő, stb.). A gyors és pontos kiszállítás érdekében pontos cím és elérhetőség megadása elengedhetetlen.
Amint csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, e-mailben értesítünk.
A GLS az első értesítőt a csomag felvételének napján küldi e-mailben, mely tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen számos kézbesítési mód közül választhatsz, ha módosítani szeretnél. Például választhatsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik címet, vagy átirányíthatod a csomagot egy GLS Csomagpontba. 
A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldik, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. Így felkészülhetsz a csomag fogadására.

Mikor kapom meg a csomagomat?
A raktáron jelölt termékeket saját készletről küldjük, tehát szinte azonnal ki tudunk szolgálni. A rendelések feldolgozása érkezési sorrendben történik. Egy hétvégén leadott rendelés, (amennyiben nincs további munkaszüneti nap) hétfőn kerül feldolgozásra, feladásra és kedden kerül kiszállításra. Munkaszüneti napokon nincs kiszállítás.

Mikor remek választás a házhozszállítás?
A házhozszállítás a legjobb választás ha legrövidebb időn belül szeretnéd megkapni a csomagod, ha otthonodban, munkahelyeden vagy éppen aktuális tartózkodási helyeden szeretnéd átvenni a csomagod.
Regisztrált vásárlóink, több házhosszállítási címet is rögzíthetnek rendszerünkben. Regisztrálni szeretnék! >>>

A rugalmas kézbesítés előnyei

  • E-mail előértesítés a szállítás várható időpontjáról
  • Megváltoztatható az átvételi cím, más címre vagy akár csomagpontra is átirányíthatod a csomagodat
  • Háromszori kézbesítési kísérletet tartalmaz

Szállítási díjak
Szállítási díj: 1.500 Ft/csomag Magyarország egész területén egységesen.
Pénzkezelési díj (utánvét): + 500 Ft.

Mi történik akkor, ha a futár nem talál meg az átadás időpontjában?
A kiszállítás napjának reggelén egy második értesítőt kapsz. A futár ekkor kapja meg a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Amennyiben a futár a kézbesítéskor mégsem talál a megadott helyen, ismételten meg fogja próbálni a kézbesítést. A harmadik sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag visszakerül a raktárunkba. Ebben az esetben a csomag újra küldése is pluszban kifizetendő.

Mi a teendő sérült csomag esetén?

Kérjük, hogy kézbesítéskor a futár előtt győződj meg a csomag sértetlenségéről! Ha a csomagban lévő áru sérülésére utaló jelet tapasztalsz, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral és ne vedd át a csomagot. Amennyiben a csomagon csak kisebb horpadás vagy karcolás található, akkor az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Csak jegyzőkönyv megléte esetén áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt.
 

Gyakran ismételt kérdések és válaszok GLS szolgáltatásoknál >>>